ანტიჰისტამინების მარკეტინგული კვლევა

ანტიჰისტამინების მარკეტინგული კვლევა

ავტორები

  • თეა ზარქუა თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • მაია ბერიძე თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • ირინე კეკელიძე თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/jecm.2023.06.11

საკვანძო სიტყვები:

Antihistamine, marketing research, Georgia

ანოტაცია

საქართველოში რეგისტრირებული ალერგიის საწინააღმდეგო პრეპარატების რიცხვი დღითიდღე მატულობს. შესაბამისად, იზრდება მომხმარებელთა ინტერესი მათ მიმართ. ასევე იზრდება ფარმაცევტის როლი ალერგიის საწინააღმდეგო პრეპარატების სწორად შერჩევასა და გამოყენების შესახებ. კვლევის მიზანს წარმოადგენდა ანტიჰისტამინური პრეპარატების მარკეტინგული კვლევა. პრეპარატის შეძენისას მოსახლეობის უმრავლესობა მიმართავს თვითმკურნალობას. ამიტომ საჭიროა მოსახლეობას უფრო ამომწურავი ინფორმაცია მიეწოდოს ურეცეპტოდ გასაცემ სამკურნალო საშუალებებზე და სწორად წარიმართოს მათი სარეკლამო კამპანია. ფარმაცევტის მიმართ ნდობის მაჩვენებელი საკმაოდ მაღალია, რაც მათ ავალდებულებთ მუდმივად გაიღრმაონ ცოდნა და კვალიფიციური ინფორმაცია მიაწოდონ მომხმარებლებს კონკრეტული პრეპარატის შესახებ.

Downloads

Download data is not yet available.

წყაროები

დ.ა. ხარკევიჩი „ფარმაკოლოგია“ 2008წ.

ვ.ერიშვილი „სოციალური ფარმაცია“. 2001წ.

http://www.medportal.de/aqtualuritema/alergia/alergia.html.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-12-27

როგორ უნდა ციტირება

ზარქუა თ., ბერიძე მ., & კეკელიძე ი. (2023). ანტიჰისტამინების მარკეტინგული კვლევა. ექსპერიმენტული და კლინიკური მედიცინა, (6). https://doi.org/10.52340/jecm.2023.06.11

გამოცემა

სექცია

Articles

ამ ავტორ(ებ)ის ყველაზე წაკითხვადი სტატიები

მსგავსი სტატიები

<< < 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > >> 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.

Loading...