STEM განათლება და ინოვაციური მეთოდები, ხელოვნური ინტელექტის ინტეგრაცია სასწავლო პროცესში

ავტორები

  • ნოდარ ცაგარეიშვილი აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივესრიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.01

საკვანძო სიტყვები:

STEM განათლება, ინოვაციური მეთოდები, ხელოვნური ინტელექტი (AI), პროექტზე დაფუძნებული სწავლება, ონლაინ პლატფორმები, მობილური აპლიკაციები

ანოტაცია

ეს სტატია იკვლევს ხელოვნური ინტელექტის (AI) ინტეგრაციას STEM (მეცნიერება, ტექნოლოგია, ინჟინერია და მათემატიკა) საგნების სწავლების პროცესში. კვლევაში განხილულია AI-ის პერსონალიზებული სწავლების, ვირტუალური ლაბორატორიებისა და მონაცემთა ანალიზის როლი, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეების აკადემიურ მიღწევებსა და კვლევით უნარების განვითარებას. სტატია ეფუძნება ექსპერიმენტულ კვლევებს, რომლებიც ჩატარდა სკოლებში, სადაც STEM საგნებში გამოყენებული იყო AI ტექნოლოგიები. შედეგები აჩვენებს, რომ AI ხელს უწყობს კრეატიულობისა და კრიტიკული აზროვნების განვითარებას და აუმჯობესებს მოსწავლეთა პროგ რესს STEM საგნებში.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2024-11-07

როგორ უნდა ციტირება

ცაგარეიშვილი ნ. (2024). STEM განათლება და ინოვაციური მეთოდები, ხელოვნური ინტელექტის ინტეგრაცია სასწავლო პროცესში. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის „განათლება, კვლევა, პრაქტიკა“ შრომები , 5, 12–16. https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.01

გამოცემა

სექცია

თანამედროვე (ხელოვნური ინტელექტი) ტექნოლოგიები განათლებაში

მსგავსი სტატიები

<< < 1 2 3 4 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.